Thema Kunst

Hallo allemaal,
Mijn naam is Jolanda, en ben sinds kort de juf in groep 1-2 op de Klimop aan de Reamur straat. Elke dag maken de leerlingen leuke opdrachten.
Bij het Thema Kunst hebben de leerlingen een zelfportret getekend en gekleurd. Het haar mochten zij met garen beplakken. Ook mochten zij Mona Lisa kleuren. De leerlingen hebben een plaatje in de stijl van Mondriaan gekleurd. De leerlingen hebben in verband met Pasen een kuiken en Paasmandje geknutseld. Ze hebben eieren van klei gemaakt en geverfd.
Bij de Gym hebben de leerlingen een les met hoepels gehad. Ze mochten springen, huppelen en hinken over hoepels. Ook hebben ze gekropen door de hoepels en daarna hoelahoepen. Het was super leuk!!!

Ontdek meer van De Klimopschool Den Haag

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.