Per 12 februari doet groep 3 mee met tutorlezen.
De leerlingen uit groep 6 en 7 lezen samen met de leerlingen uit groep 3.
Het is de bedoeling om de leerlingen zoveel mogelijk met letters en woorden in aanraking te brengen.

Ook vinden wij het belangrijk dat de leerlingen plezier hebben in het lezen.

De leerlingen oefenen rekensommen met verliefde hartjes en tweelingen.
Op een leuke manier automatiseren de leerlingen splitsen en tellen met sprongen van 2.

Op het schoolplein hebben de leerlingen wormen gevonden. Met Blink willen wij de komende week  meer aandacht besteden aan deze kriebelbeetjes.

Wie heeft er wel eens een kriebelbeestje op zijn hand laten lopen? Hoe voelt dat? Waar kun je kriebelbeestjes vinden?

Project geRAAKT, was een succes, de leerlingen hebben de hele week mee gedaan aan verschillende activiteiten waarbij het bewegen centraal stond.  De voetballessen van ADO Den Haag trainer vonden de groep 3 leerlingen GEWELDIG!