24 mei 2019
website: www.deklimopschool.nl

School gesloten tijdens Hemelvaart
30 en 31 mei is de school gesloten i.v.m. Hemelvaart

Kamp groep 8, kijk iedere dag op facebook voor de foto’s:

Het is bijna zover; groep 8 gaat op werkweek naar Heino, vlakbij Zwolle. Heerlijk….. een bosrijke omgeving, een challenge run, Slagharen en nog veel meer leuke/leerzame activiteiten.
We vertrekken maandag 27 mei om ongeveer 09.30 uur vanaf de Regentesselaan (hoek Cartesiusstraat). We zijn woensdag 29 mei rond 17.30 uur weer terug.

Het adres waar uw zoon/dochter verblijft:

Summercamp Heino

Schaarshoekweg 1

8131RE Wijhe

www.Heino.nl

Schoolreisje groep 4 tm 7

Wij gaan op vrijdag 7 juni met de kinderen van groep 4 t/m 7, met de tram naar Drievliet. Wij vertrekken om 8:45 vanuit school en zijn tussen 17:00-17:30 terug op school. De kosten voor dit schoolreisje zijn €17,50 per kind. Inclusief: reiskosten, entree, patat en een ijsje. Voor kinderen met een ooievaarspas geldt: is de ooievaarspas op school gescand, dan betaalt de gemeente voor deze leerlingen en hoeft u niet bij te betalen.

U mag bij de groepsleerkracht van uw kind betalen.

Schoolreisje groep 1 tm 3

Op 6 juni gaan onze groepen 1 tm 3 op schoolreisje naar Monkeytown in Rijswijk. Wij verzamelen om 08:30 in de klas. Vertrek is 09:00 uur, terugkomst is om 14:45 uur.

Belangrijk! Draag sokken(verplicht in Monkey town)

Draag luchtige en gemakkelijk zittende kleding! Laat je tas thuis! Eten en drinken krijg je allemaal in Money Town! Is er iets belangrijks wat toch mee moet zoals bijv. medicijnen geeft u deze dan mee aan de leerkracht!
De kosten voor de schoolreis bedragen €21,00 per kind. U kunt betalen bij de leerkracht. Heeft u een ooievaarspas, dan is het schoolreisje gratis. Wel moet u uw pas ieder jaar opnieuw laten scannen op school! Dit kan bij de conciërge juf Monique!

Ouders in de klas

Groep 1 en 2

Bij de kleuters is er op de woensdagochtend van 8.30 tot 9.00 inloopochtend.

Groep 3 tot en met 8
De eerste woensdag van de maand ( 5 juni) van 8.30 tot 9.15 kunnen wij de ouders in de klas ontvangen.

Wethouder Bruines reikt onderwijsspeld uit aan Haagse kleuterjuf

Al 40 jaar is Iris Ewbank – De Ruyter kleuterjuf op dezelfde school: de Haagse openbare basisschool De Klimop in de Cartesiusstraat. Woensdag 15 mei kreeg ze door wethouder Saskia Bruines de onderwijsspeld van De Haagse Scholen uitgereikt.

Den Haag – Zelf wilde Iris niet veel doen aan dit bijzondere jubileum. “Ik sta niet zo graag in de belangstelling.” Daar dachten haar collega’s heel anders over. En dus werd ze woensdag op school verrast door haar familieleden en onderwijswethouder Saskia Bruines. Bruines overhandigde haar de onderwijsspeld van De Haagse Scholen en sprak nog wat mooie woorden.

Ondanks dat de jaren voor Iris – dit jaar wordt ze 60 – gaan tellen, verlangt ze nog niet haar pensioen. “Ik doe het nog steeds met heel veel plezier. En nee de kleuters zijn in die 40 jaar eigenlijk niet echt veranderd.”

Lees het volledige interview met Iris Ewbank – De Ruyter komende week in De Posthoorn.

27-29 mei                                         kamp groep 8

30 en 31 mei                                  Hemelvaart school gesloten